План заходів щодо профілактики булінгу
План захлдів 2022р
План заходів 2020р.
План заходів 2021р.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ №12
від 02.09.2019
ПЛАН
заходів щодо профілактики булінгу
№ п/п |
Назва заходу |
Цільова аудиторія |
Термін виконання |
Відповідальний |
Інформаційно-профілактичні заходи |
||||
1 |
Обговорення питання протидії булінгу на загальношкільній батьківській конференції |
Батьки здобувачів освіти |
Вересень |
Директор Фургалюк Л.І. |
2 |
Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі » |
Методична кухня класних керівників |
Жовтень |
Кубишина І.О. |
3 |
Розробка пам’ятки «Маркери булінгу» |
Педагогіч- ний колектив |
Жовтень |
Класні керівники |
4 |
Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом» |
1 – 9 |
Упродовж року |
Класні керівники |
5 |
Контроль стану попередження випадків булінгу |
Нарада при директорі |
Квітень |
Директор Фургалюк Л.І. |
6 |
Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу» |
Педагогічний колектив |
Березень |
Класні керівники |
7 |
Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню |
Педагогічний колектив |
Упродовж року |
Класні керівники |
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти |
||||
1 |
Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків |
1-4 |
Упродовж року |
Класні керівники |
2 |
Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять |
1-9 |
Упродовж року |
Класні керівники |
3 |
Робота відеозалу . Перегляд кінострічок відповідної спрямованості |
5 – 9 |
Упродовж року |
Учитель інформатики |
4 |
|
|
|
|
5 |
Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творі, на уроках історії |
1-9 |
Упродовж року |
Класоводи, учителі літератури, історії |
6 |
Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу» |
1-9 |
10-14 грудня |
Класні керівники, учитель правознавства |
7 |
Проведення заходів в рамках тематичного тижня «Тиждень дитячих мрій та добрих справ» |
1-9 |
17-21 грудня |
Класні керівники, учителі-предметники |
Діагностичний етап |
||||
1 |
– Спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти; – опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; - діагностика мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів; |
Усі категорії учасників освітнього процесу |
Упродовж року |
Класні керівники |
2 |
|
|
|
|
3 |
Діагностика стану психологічного клімату класу |
1-9 |
Упродовж року |
Класні керівники |
4 |
Спостереження під час навчального процесу, позаурочний час |
1-9 |
Упродовж року |
Класні керівники |
5 |
Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу |
1-9 |
Упродовж року |
Класні керівники |
6 |
Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу |
1-11 |
Упродовж року |
Класні керівники |
Робота з батьками |
||||
1 |
Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі» |
1-9 |
Упродовж року |
Класні керівники |
2 |
Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини |
1-9 |
Упродовж року |
Класні керівники |
3 |
Тренінг «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті» |
За запитом |
Січень – Лютий |
Класні керівники |
4 |
Інформаційна робота через інтернет-сторінки |
|
Упродовж року |
Класні керівники |